Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020

Ρομπότ αλλάζουν τα δεδομένα στις γεωργικές καλλιέργειες - hi-tech



1. α Ρομπότ αλλάζουν τα δεδομένα στις γεωργικές καλλιέργειες 

1β.  http://gr.euronews.com/2018/01/16/new-technology-destroyer-or-creatorof-jobs



 Βίντεο (1α-1β)

 Δραστηριότητες – ερωτήσεις

1. Στα βίντεο που παρακολουθήσατε σας προξένησε κάτι εντύπωση; Τι σας προξένησε εντύπωση και γιατί;

2. Αφού παρακολουθήσετε τα βίντεο (1α και 1β), σκεφτείτε σε τι είδους εκπομπή θα
μπορούσατε να δείτε ανάλογα βίντεο.

3. Πραγματεύονται το ίδιο θέμα; Αν ναι, θεωρείτε πως προβάλλουν την ίδια οπτική;

4. Η δημοσιογράφος στο βίντεο 1α παρουσιάζει ένα συγκεκριμένο ρεπορτάζ. Ο
δημοσιογράφος στο Βίντεο 1β χρησιμοποιεί συνεντεύξεις από ακαδημαϊκούς,
επιχειρηματίες, εργαζόμενους, στελέχη επιχειρήσεων κ.λπ. και δεν αναπαράγει ο
ίδιος τις θέσεις τους. Τι επιτυγχάνει καθεμία από τις παρουσιάσεις; [π.χ. αντικειμενικότητα, παραστατικότητα, ποικιλία θέσεων – πολυφωνικότητα, εγκυρότητα].



ΠΗΓΗ: ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ